Trakų krašto tradicinių amatų centras

+370 698 27197

Trakų Krašto Kultūros ir Amatų Asociacijos Renginiai 2025 m.
Trakų krašto kultūros ir amatų asociacija 2025 m. organizuoja šiuos renginius, kuriuose vyks prekyba:

Užgavėnės Užutrakyje: 2025 m. vasario 28 d., 13:00-18:00 val.

Rotušės turgus Trakų miesto šventės metu: 2025 m. gegužės 31 d. – birželio 1 d. Informacija prekybininkams

Globojančių šeimų festivalio „Vaikai yra vaikai“ mugė, Paluknio aerodrome, lauke (2025-07-05, 10-16 val.)

Žolinė Trakuose – Kopūstinės kermošius: 2025 m. rugpjūčio 15-17 d.

 
Dalyvavimo Renginiuose Taisyklės
Registracija: Registracija į Asociacijos organizuojamus renginius skelbiama nuo sausio 17 d., 9:00 val., internetinėje svetainėje www.trakukrastas.lt ir socialiniuose tinkluose „Facebook“ – „Trakų krašto kultūros ir amatų asociacija“.
Registracijos forma [spausti]: Norintys dalyvauti renginyje turi užpildyti registracijos formą, pateikiant reikalingus duomenis ir dokumentus.
Reikalavimai dalyviams: Būtinos baltos palapinės arba palapinės su tautiniais lininiais motyvais. Dalyviai su kitų spalvų palapinėmis bus išprašomi iš renginių.
Pirmą kartą dalyvaujantiems prekybininkams: Prekiaujantiems maistu ar ne maisto gaminiais, produktais ir dalyvaujant pirmą kartą, el. paštu trakukrastas@gmail.com privaloma pateikti šiuos dokumentus (PDF/JPG formatu):3-4 kokybiškas gaminių/produktų/prekybinės įrangos nuotraukas (privaloma su paraiška).
Tautinio paveldo, kulinarinio paveldo sertifikatą, tautodailininko pažymėjimą, jei turima (teikiant pirmą kartą).
Dokumentus, įrodančius, kad gyvenamoji vieta deklaruota Trakų rajone (tik Trakų rajono gyventojams; kitų rajonų atstovams pateikti nereikia).
Dokumentai prekiaujant maistu: Prekiaujant maistu, su savimi prekybos metu privaloma turėti šiuos dokumentus:Verslo liudijimo, individualios veiklos pažymėjimo, įmonės registravimo pažymėjimo dokumentus ar jų kopijas.
Higienos pasą.
Maisto tvarkymo subjekto patvirtinimo pažymėjimą.
Licenciją verstis mažmenine prekyba alkoholiniais gėrimais (jei parduodamas alkoholis).
Registravimo pažymėjimą.
Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos direktoriaus įsakymą.
Dalyvavimas keliuose renginiuose: Norintiems dalyvauti keliuose renginiuose, tačiau už juos mokėti atskirai, paraiškos teikiamos kiekvienam renginiui.
Dalyvio įkainiai: Renginio dalyvių registracijos įkainiai nustatomi individualiai, atsižvelgiant į vietos plotį, elektros energijos poreikį ir prekiaujamos produkcijos pobūdį.
Prekybinės vietos ir palapinės: Minimalus parduodamas prekybinės vietos plotis – 2 m (plotis pagal kelkraštį). Kopūstinės saloje prekybininkai priimami su palapinėmis, kurių atramos reguliuojasi pagal reljefą (teleskopinės). 1-10 vietose palapinės turi būti ne gilesnės nei 2 metrai.
Paraiškų vertinimas ir prioritetai: Pateikus paraišką vertinamas asortimentas. Prioritetas teikiamas:Prekėms/produktams, turintiems tautinio paveldo sertifikatą, kulinarinio paveldo sertifikatą, parduodamiems gamintojo.
Prekybininkams, turintiems tautinio paveldo sertifikatą ir/ar tautodailės pažymėjimą, ir/ar demonstruojantiems amatą bei į veiklą įtraukiantiems šventės lankytojus.
Asociacijos narių nuolaidos: Asociacijos narių dalyvio mugėje mokesčio nuolaida priklauso nuo socialinio aktyvumo Asociacijoje.
Mokėjimo tvarka: Organizatoriui įvertinus asortimentą, prekybininkas gauna išankstinę sąskaitą faktūrą/užsakymo patvirtinimą su mokėjimo nurodymais, kurį turi apmokėti per 5 darbo dienas (mokamas dalyvio registracijos mokestis).
Registracijos anuliavimas ir avansas: Nesumokėjus dalyvio registracijos mokesčio, organizatorius vietų nerezervuoja, o dalyvio registracijos anketa anuliuojama. Rezervacijai taip pat pakanka sumokėti 20% avansą, kuris, atsisakius dalyvauti mugėje, negrąžinamas. Likusi 80% suma turi būti sumokėta ne vėliau kaip 20 d. iki renginio.
Sąskaitų faktūrų išdavimas: Apmokėjus – priimtiems į pilnai apmokėtus renginius dalyviams siunčiama elektroninė sąskaita faktūra (popierinės nebus išduodamos).
Renginio neįvykimas: Neįvykus renginiui dėl pandemijos ar kitų priežasčių, mokestis grąžinamas 100% ne vėliau kaip per vienerius kalendorinius metus.
Vietų žymėjimas: Dalyviams skirtos vietos bus pažymėtos numeriais. Vietų sąrašas skelbiamas www.trakukrastas.lt ne vėliau kaip 5 darbo dienos iki renginio.
 
Pasiruošimo Renginiams Informacija:
Užgavėnės Užutrakyje 2025 m. vasario 28 d.
Atvykimo ir išsikrovimo laikas: 11:00-13:00 val.
Išvykimo laikas: nuo 18:30 val.
Renginio laikas: 13:30-18:00 val.
Rotušės turgus (Karaimų gatvė) Trakų miesto šventės metu 2025 m. gegužės 31 d. – birželio 1 d.
Renginio laikas: nuo 10:00 val.
Atvykimo ir išsikrovimo laikas:1 d. (gegužės 31 d.): 6:00-9:00 val.
2 d. (birželio 1 d.): 8:00-11:00 val.
Išvykimo laikas:1 d. (gegužės 31 d.): 19:30 val.
2 d. (birželio 1 d.): nuo 17:00 val.
Renginio laikas: 11:00-17:00 val.
Žolinė Trakuose – Kopūstinės kermošius 2025 m. rugpjūčio 15-17 d.
Atvykimo ir išsikrovimo laikas: 1 d. (rugpjūčio 15 d.): 6:00-9:00 val.
Išvykimo laikas: 3 d. (rugpjūčio 17 d.): nuo 19:30 val.
Renginio laikas: rugpjūčio 15 d. nuo 10:00-17:00 val.
Atvykimas į Trakus ir krovinių/prekių gabenimas: Per tiltą į Kopūstinės saloje esančią prekybos vietą transportu vyks pirmą renginio dieną nuo 6:00 val. iki 9:00 val. Kitomis renginio dienomis važiavimas mašinomis draudžiamas (išskyrus krovinių vežimas savo karučiais). Išvažiavimas iš salos paskutinę renginio dieną nuo 19:30 val., kiti karučiais prekes išvežti gali bet kuriuo metu (transportą pasistačius Trakų amatų centro kieme).
 
Kontaktai
Informacija teikiama el. paštu trakukrastas@gmail.com arba telefonu +370 698 27197 (Dominyka Semionovė, Trakų krašto kultūros ir amatų asociacijos pirmininkė).